Autor Tema: Provjera njemackog znanja na TU/ Hitno!  (Pregledeno 1306 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Rhonin

• Brucoš
  • **
    • Pogledaj profil
Provjera njemackog znanja na TU/ Hitno!
« napisano: Avgust 26, 2012, 18:49:03 »
Primljen sam na TU, i idem sutra u Bec da se upisem na fakultet. Posto nemam polozen B2 diplom, napisali su mi u Bescheidu da mogu obaviti provjeru njemackog jezika kod njih. Poslao sam mail studentskoj sluzbi kad i gdje se odrzava i ta provjera i kako izgleda, al oni su mi samo napisali da je to razgovor koji ce se obaviti na salteru pri mom upisu na fakultet. Imal li iko iskustva sa tim? Kako izgleda taj razgovor? Kolko traje? I ima li ko kakvih savjeta :D? Hvala mnogo unaprijed (:

Van mreže Aleks

• Doktor nauka
  • Research Assistant, Faculty of Computer Science
    • Pogledaj profil
  • Studij: Computer Science, University of Vienna
  • Studij u: Beču
Odg: Provjera njemackog znanja na TU/ Hitno!
« Odgovor #1 napisano: Septembar 17, 2012, 21:39:51 »
Ja sam se upisao, doduše na master, ali sam ja pričao na engleskom i upisan kao redovni student, mada verovatno zato što ovaj smer postoji i na tom jeziku  :P

Van mreže Jasko

• Brucoš
  • **
    • Pogledaj profil
« Odgovor #2 napisano: Septembar 26, 2012, 11:32:18 »
Ja sam vec obavio ovaj razgovor, tako da govorim iz iskustva. :D
Na TU je omogucena provjera njemackog jezika koji obavlja gosp. Mitar P. Postavi vam nekoliko pitanja na njemackom jeziku kako se kaze iz Zivota i jdobro slusa kako odgovarate. Ako gospodin onda smatra da dovoljno dobro znate jezik na besajdu zaokruzi da znate dovoljno jezik da mozete se upisati na semestar, a ako smatra da neznate dovoljno zaokruzi "nedovolno" i morate se upisati na kurs jezika.

Kod mene razgovor nije trajao duze od 5 minuta, sva sam pitanja odgovorio tecno na njemackom jeziku tko da mi je zaokruzio da se mogu upisat jer dovoljno dobro razumim i govorim jezik.

Pozzz :)

Van mreže choco.late

• Administrator
  • Akademik